Ja, graag!
Ik wil me graag samen met de andere collega’s van Officemanagement inzetten om de adviseurs zo goed mogelijk te ontzorgen, zodat zij hun werk zo optimaal mogelijk kunnen uitvoeren. En waardoor klanten en kandidaten zich welkom voelen en een gastvrije ontvangst ervaren tijdens hun verblijf in ons kantoor.
Graag stel ik mij aan jullie voor.

Vacature Office Assistent facilitaire dienstverlening
"Het is leuk om dingen niet te kunnen, want dan kun je iets nieuws leren"
Aangenaam
Mijn naam is Janneke Schokker uit Ommen. 31 jaar geleden ben ik bij een waterschap gestart als post- en archiefmedewerker. Na een kortstondige juridische carrière heb ik in 1995 de overstap gemaakt naar het facilitaire werkveld. Eerst bij het waterschap en later bij de Rabobank. Ik heb bij de Rabobank de kans gekregen me breed te ontwikkelen op het facilitaire vlak, maar ook op het gebied van communicatie, advisering en gastvrijheid. Daardoor ben ik breed inzetbaar en van vele markten thuis.
Deze ervaring wil ik graag meenemen naar Siebert & Wassink.
Checklist ervaringen
- Eerste aanspreekpunt mail en telefonie voor interne klanten en leveranciers (Servicedesk)
- Contactpersoon leveranciers, klanten, bezoekers Rabobank
- Verzorgen documentbeheer (opmaak, redigeren en inhoud voorstellen, presentaties, websites, rapportages)
- Verzorgen interne communicatie (nieuwsbrieven, intranet, website)
- Coördineren werkzaamheden afdeling, bezetting en planning
- Implementeren gastvrijheid binnen Rabobank
Wat ben ik?
Structuurbrenger
Ik werk met actielijsten en rapportages voor een goed resultaat. Dat brengt duidelijkheid. Ook ben ik goed in het structureren van processen #organiseren #plannen
Mooimaker
Ik ben goed in het mooi maken van rapportages, maar natuurlijk let ik ook goed op de inhoud en details
#communicatie
Verbinder
Ik maak snel contact met mensen en beweeg me gemakkelijk door een organisatie
#samenwerken
Dit breng ik
HBO-opleiding
Ik heb twee HBO-opleidingen: HEAO-economisch-juridisch en FM
Ervaring
Ik heb meer dan 25 jaar facilitaire ervaring, waarbij ik jarenlang op een Servicedesk klanten en leveranciers geholpen heb
Gastvrij
Servicegericht zijn zit in mijn DNA. ik doe graag iets voor een ander
Digitaal vaardig
Sinds kort maak ik websites. Ik vind het leuk om sociale media bij te houden en heb 'vroeger' altijd de facilitaire nieuwsvoorziening verzorgd (nieuwsbrieven en intranet)
Communicatief
Ik ben communicatief zeer vaardig, mondeling én schriftelijk, met een voorkeur voor Jip en Janneke taal
Origineel
Ik hou er van om zaken anders dan anders te doen
Collega's aan het woord
En verder...








Natuurlijk
heb ik een CV. Deze website is mijn CV. Door op ‘Klik hier voor home’ te klikken kom je uit op mijn homepagina. En door op de >> van elk boxje te klikken, krijg je meer informatie. Toch liever een papieren CV? Via onderstaande knop is deze te downloaden.
Deze specifieke pagina is speciaal voor deze vacature gemaakt en is alleen via de link in de mail te openen.
Ik heb vandaag (10 december 2020) contact gehad met Lienke, want ik zag vanmiddag pas dat de vacature voor Office Assistent (weer) open was gesteld. Ik weet dat er inmiddels al een aantal kandidaten voor een gesprek zijn uitgenodigd. Daarnaast heb ik juli jl. ook gesolliciteerd, en toen heb ik helaas een afwijzing ontvangen.
Tóch heb ik Lienke gebeld, want ik heb het idee dat ik een goede match ben met jullie bedrijf en dat ik jullie heel goed zou kunnen helpen bij de Officemanagementwerkzaamheden. Vandaar dat ik – in overleg met Lienke – mijn CV nog een keer aan jullie toestuur. Je weet nooit waar dit toe leidt!
Hartelijke groet,
Janneke