Hier vind je meer indormatie over het werken met een CV-website

Ja, graag!

Ik wil me graag samen met de andere professionals van FMXXL  inzetten om de klanten een XXL-beleving te geven. Dit door de klant te ontzorgen door het geven van een praktisch en passend advies en/of het uitvoeren van projecten en interim management op facilitair gebied.

Graag stel ik mij aan jullie voor!

Vacature Facilitair Consultant

If you can laugh together, you can work together

– Robert Orben –

Aangenaam

Mijn naam is Janneke Schokker, facilitair professional uit Ommen. 31 jaar geleden ben ik bij een waterschap gestart als post- en archiefmedewerker. Na een kortstondige juridische carrière heb ik in 1995 de overstap gemaakt naar het facilitaire werkveld. Eerst bij het waterschap en later bij de Rabobank. En dat werkveld bevalt me prima. 

Ik ben met name gespecialiseerd in Soft Services, waarbij de wondere wereld van FMIS mijn hart heeft gestolen. Maar ik ben ook heel goed inzetbaar op de gebieden van ‘actiefgericht werken’, ‘gastvrijheid’ en ‘veiligheid’. Ik ben enthousiast, servicegericht en een aanpakker. En er is mij wel eens een lachverbod op gelegd… 😉

Checklist ervaringen

Wie ben ik?

Structuurbrenger

Ik werk met actielijsten en rapportages voor een goed resultaat. Dat brengt duidelijkheid. Ook ben ik goed in het structureren van processen #organiseren

Mooimaker

Ik ben goed in het mooi maken van rapportages, maar natuurlijk let ik ook goed op de inhoud. Ik heb een vlotte schrijfstijl #communicatie

Probleemoplosser

Ik ga graag met mensen in gesprek om hen verder te helpen met hun facilitaire problemen
#klantgericht #aanpakker

Verbinder

Ik maak snel contact met mensen en beweeg me gemakkelijk door een organisatie
#samenwerken #netwerken

Dit breng ik

HBO-opleiding

Ik heb twee HBO-opleidingen: HEAO-economisch-juridisch en FM

Ervaring

Ik heb meer dan 25 jaar facilitaire ervaring, inclusief 6 jaar leidinggevende ervaring. Ik heb twee jaar in een leveranciersrol gezeten

Gastvrij

Servicegericht zijn zit in mijn DNA. Ik doe graag iets voor een ander

Veiligheid

Binnen mijn functie ben ik jarenlang BHV-er, BHV-coördinator en CMT-coördinator geweest. Ook heb ik als Arbocoördinator en preventiemede-werker gewerkt

Origineel

Ik hou er van om zaken anders dan anders te doen

Communicatief

Ik ben communicatief zeer vaardig, mondeling én schriftelijk, met een voorkeur voor Jip en Janneke taal. En sinds kort maak ik mijn eigen websites

Collega's aan het woord

Hey Janneke, je gedrevenheid, zorgvuldigheid en creativiteit zal vast ergens zeer welkom zijn, t.a.v. facilitair en/of office management. Succes!
Ina Nijhuis-Grobbe
Oud-leidinggevende Rabobank
Beste Janneke, we hebben allebei bij de Rabobank gewerkt… Ik zie dat je enorm je best doet om je bewezen kwaliteiten met anderen te delen. Ik onderstreep en bevestig graag dat jij een enorme topper bent in facility management, en tegelijkertijd een “mensen mens” bent. Dat kan niet iedere facility manager op zijn/haar conto schrijven. JIJ wel, succes en geluk. Dank voor wat je in je functie voor mij als manager deed!
Naam bij mij op te vragen
Oud-collega Rabobank

En verder...

Natuurlijk

heb ik een CV. Deze website is mijn CV. Door op ‘Klik hier voor home’ te klikken, kom je uit op mijn homepagina. En door op de >> van elk boxje te klikken, krijg je meer informatie. Toch liever een papieren CV? Via onderstaande knop is deze te downloaden. Ook heb ik de inhoud van deze pagina in een pdf gezet. Deze kan via de knop ‘printscreen’ worden gedownload. 

Deze specifieke pagina is speciaal voor deze vacature gemaakt en is alleen via de link in de mail te openen. 

Ik hoop dat deze sollicitatie en mijn telefoongesprek met Willemijn van 26 november jl. aanleiding geeft voor een uitnodiging voor een persoonlijke kennismaking. Ik zou dat heel erg leuk vinden! 

Hartelijke groet,
Janneke

PS nog leuk te vermelden: Mijn Website-CV is genomineerd als ‘CV van de maand’ bij het Sollicitatielab.