Ja, graag!
Ik wil me graag samen met de andere professionals van FMXXL inzetten om de klanten een XXL-beleving te geven. Dit door de klant te ontzorgen door het geven van een praktisch en passend advies en/of het uitvoeren van projecten en interim management op facilitair gebied.
Graag stel ik mij aan jullie voor!
Vacature Facilitair Consultant
If you can laugh together, you can work together
– Robert Orben –
Aangenaam
Mijn naam is Janneke Schokker, facilitair professional uit Ommen. 31 jaar geleden ben ik bij een waterschap gestart als post- en archiefmedewerker. Na een kortstondige juridische carrière heb ik in 1995 de overstap gemaakt naar het facilitaire werkveld. Eerst bij het waterschap en later bij de Rabobank. En dat werkveld bevalt me prima.
Ik ben met name gespecialiseerd in Soft Services, waarbij de wondere wereld van FMIS mijn hart heeft gestolen. Maar ik ben ook heel goed inzetbaar op de gebieden van ‘actiefgericht werken’, ‘gastvrijheid’ en ‘veiligheid’. Ik ben enthousiast, servicegericht en een aanpakker. En er is mij wel eens een lachverbod op gelegd… 😉
Checklist ervaringen
- Implementeren diverse FMIS-systemen (Facto, Topdesk, Prequest, Planon, Axxerion)
- Optimaliseren processen
- Verhuizing en/of herinrichting kantoren
- Coaching young professionals
- Maken van analyses en rapportages
- Schrijven van pakkende facilitaire beleidsvoorstellen
- BHV-Coördinator, CMT-coördinator, Arbocoördinator, Preventiemedewerker
Wie ben ik?
Structuurbrenger
Ik werk met actielijsten en rapportages voor een goed resultaat. Dat brengt duidelijkheid. Ook ben ik goed in het structureren van processen #organiseren
Mooimaker
Ik ben goed in het mooi maken van rapportages, maar natuurlijk let ik ook goed op de inhoud. Ik heb een vlotte schrijfstijl #communicatie
Probleemoplosser
Ik ga graag met mensen in gesprek om hen verder te helpen met hun facilitaire problemen
#klantgericht #aanpakker
Verbinder
Ik maak snel contact met mensen en beweeg me gemakkelijk door een organisatie
#samenwerken #netwerken
Dit breng ik
HBO-opleiding
Ik heb twee HBO-opleidingen: HEAO-economisch-juridisch en FM
Ervaring
Ik heb meer dan 25 jaar facilitaire ervaring, inclusief 6 jaar leidinggevende ervaring. Ik heb twee jaar in een leveranciersrol gezeten
Gastvrij
Servicegericht zijn zit in mijn DNA. Ik doe graag iets voor een ander
Veiligheid
Binnen mijn functie ben ik jarenlang BHV-er, BHV-coördinator en CMT-coördinator geweest. Ook heb ik als Arbocoördinator en preventiemede-werker gewerkt
Origineel
Ik hou er van om zaken anders dan anders te doen
Communicatief
Ik ben communicatief zeer vaardig, mondeling én schriftelijk, met een voorkeur voor Jip en Janneke taal. En sinds kort maak ik mijn eigen websites
Collega's aan het woord
En verder...
Natuurlijk
heb ik een CV. Deze website is mijn CV. Door op ‘Klik hier voor home’ te klikken, kom je uit op mijn homepagina. En door op de >> van elk boxje te klikken, krijg je meer informatie. Toch liever een papieren CV? Via onderstaande knop is deze te downloaden. Ook heb ik de inhoud van deze pagina in een pdf gezet. Deze kan via de knop ‘printscreen’ worden gedownload.
Deze specifieke pagina is speciaal voor deze vacature gemaakt en is alleen via de link in de mail te openen.
Ik hoop dat deze sollicitatie en mijn telefoongesprek met Willemijn van 26 november jl. aanleiding geeft voor een uitnodiging voor een persoonlijke kennismaking. Ik zou dat heel erg leuk vinden!
Hartelijke groet,
Janneke
PS nog leuk te vermelden: Mijn Website-CV is genomineerd als ‘CV van de maand’ bij het Sollicitatielab.