Ja, ik zou heel graag
in mijn rol als Secretaresse van het Team Huisvesting mijn steentje willen bijdragen aan het inrichten van een efficiënte en praktische organisatie en mijn collega’s verder willen ontzorgen!
Graag stel ik mij aan jullie voor.
Vacature Secretaresse
Aangenaam
Mijn naam is Janneke Schokker, woonachtig in Ommen.
31 jaar geleden ben ik bij een waterschap gestart als post- en archiefmedewerker. Na een kortstondige juridische carrière heb ik in 1995 de overstap gemaakt naar het facilitaire werkveld. Eerst bij het waterschap en later bij de Rabobank. Binnen deze organisaties heb ik me ontwikkeld tot een generalist, die van vele markten thuis is.
Ik wil graag mijn vaardigheden, ervaring, kennis én enthousiasme inzetten om jullie te ondersteunen en te ontzorgen, zodat jullie zo gemakkelijk mogelijk jullie werk kunnen doen.
Checklist ervaringen
- Jarenlange notuleerervaring: o.a. projectverslagen, teamoverleg-actielijsten, werkgroepverslagen, officiële notulering van vergaderingen van het waterschapsbestuur
- Het uitwerken, redigeren en 'mooimaken' van documenten, rapportages en presentaties, al dan niet in huisstijl
- Topper in het maken van werkinstructies en processen
- Vaardig in het werken met Word en Excel (inclusief het verzenden van mailingen). Ook goede kennis van Powerpoint. Verder bekend met Teams en One Note
- Aanspreekpunt voor huur en verhuur panden Rabobank, inclusief correspondentie en huuraanpassingen (circa 20 panden)
- Kundig in sleutelbeheer en uitgifte en registratie, o.a. toegangspassen Rabomedewerkers (circa 750 medewerkers)
- Heel veel ervaring met facilitaire meldsystemen en het afhandelen van storingen (ook in Topdesk)
- Zeer goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)
- Kennis van Afas en leer snel nieuwe systemen aan
- Gewend om ondersteuning te bieden in operationele sfeer, maar ook op strategisch niveau (wanneer nodig)
Wat ben ik?
Structuurbrenger
Ik werk met actielijsten en rapportages voor een goed resultaat. Dat brengt duidelijkheid. Ook ben ik goed in het maken en structureren van processen.
#organiseren #plannen
Mooimaker
Ik ben goed in het mooi maken van rapportages en verslagen, maar natuurlijk let ik ook goed op de inhoud. Ik denk graag mee!
#communicatie #letopdetails
Probleemoplosser
Ik schakel snel wanneer dat nodig is en pak aan daar waar dat nodig is. #klantgericht #ontzorgen #aanpakker #oplossingsgericht
Verbinder
Ik maak snel contact met mensen en beweeg me gemakkelijk door een organisatie.
#samenwerken
#netwerken
#contact
Dit breng ik
HBO-opleiding
Ik heb twee HBO-opleidingen: HEAO-economisch-juridisch en FM
Geduldig
Ik blijf geduldig, ook als iemand niet zo goed uit zijn woorden komt of iets niet direct begrijpt
Oplossingsgericht
Ik ben praktisch ingesteld en flexibel en ik DIM graag (denken in mogelijkheden)
Ondersteuner
Servicegericht zijn zit in mijn DNA. Ik doe graag iets voor een ander
Communicatief
Ik ben communicatief zeer vaardig, mondeling én schriftelijk, met een voorkeur voor Jip en Janneke taal
Origineel
Ik hou er van om zaken anders dan anders te doen
Nog even dit
Gisteren heb ik met Joke gesproken over de vacature. Zij gaf aan dat dit de ideale functie is voor een secretaresse, die ook houdt van andere werkzaamheden. Uit ons gesprek kwam naar voren dat dit vooral facilitair-gerelateerde werkzaamheden zijn. Dus ik ben heel benieuwd hoe open jullie staan voor iemand met ruime facilitaire ervaring, die houdt van secretaresse-werkzaamheden...
Wat ik leuk vind aan deze Secretaresse-functie, is dat je echt iets kunt toevoegen aan het team, door de teamleden te ondersteunen en er voor te zorgen dat zaken zo praktisch mogelijk geregeld worden. Dit maakt dat zij beter hun werk voor de cliënten van de Baalderborg Groep kunnen doen.
Ook vind ik het fijn, dat het takenpakket zo divers is. Dat geeft afwisseling en dat houdt mij scherp. Met de werkzaamheden die Joke schetste ben ik over het algemeen bekend. En zoals al geschreven: ik ben een snelle leerling en pak dingen snel op.
Ik heb altijd fulltime gewerkt, maar kies nu bewust voor een parttime functie. Dat geeft me ruimte om andere leuke dingen te gaan doen, én ik heb een vader die ouder wordt en meer zorg nodig heeft. Hij behoort tot de doelgroep van Baalderborg, dus inmiddels ben ik ook ervaringsdeskundige op het gebied van iemand proberen te begrijpen, die het niet meer zo goed zelf kan uitleggen. Parttime werken maakt dat ik dan sneller kan schakelen. En ik begreep van Joke, dat dit ook geen probleem is. Als het werk maar gedaan wordt!
En daar sta ik voor.
Ik zou het erg leuk vinden om binnenkort deel uit te maken van jullie Team!
Anderen aan het woord
En verder...
Natuurlijk...
heb ik een CV. Deze website is mijn CV. Door op Klik hier voor home te klikken kom je uit op mijn homepagina. En door daar op de >> van elk boxje te klikken, krijg je meer informatie.
Toch liever een papieren CV? Via onderstaande knop is deze te downloaden. Ook heb ik de inhoud van deze pagina in een pdf gezet. Deze kan via de knop ‘Printscreen’ worden gedownload.
Deze specifieke pagina is speciaal voor deze vacature gemaakt en is alleen via de ontvangen link te openen.
Ik hoop dat deze sollicitatie aanleiding geeft voor een uitnodiging voor een persoonlijke kennismaking. Ik zou dat heel erg leuk vinden!
Hartelijke groet,
Janneke
Ps in de vacaturetekst is een foutje geslopen… De een na laatste zin in de alinea “De afdeling Huisvesting” eindigt met een komma en dan volgt er ook een extra spatie… 🙂